Opis zajęć fitness

TBC (Total Body Condition)
Idealne zajęcia dla osób rozpoczynających swoją przygodę z zajęciami fitness.
Proste ćwiczenia oparte na bazowych krokach zaczerpniętych z aerobiku.
Nieczęste zmiany kroków oraz brak elementów choreograficznych powodują, że zajęcia te są niezwykle przystępne i łatwe do naśladowania.
Stopniowe podnoszenie temperatury ciała oraz tętna do maks 160 stwarza idealne warunki do spalania tkanki tłuszczowej.
W drugiej części treningu wykonuje się ćwiczenia wzmacniające mięśnie kończyn górnych z wykorzystaniem hantli o różnym obciążeniu.
Ciężar hantli każdy może dostosować do własnych możliwości.
W kolejnej części treningu wykonuje się ćwiczenia wzmacniające w pozycjach niskich ukierunkowane głównie na mięśnie brzucha pośladków i ud.
Celem zajęć jest: poprawa rzeźby całego ciała , spalanie tkanki tłuszczowej, przyspieszenie metabolizmu.

Zumba Fitness
Bardzo energiczny trening będący połączeniem tańca z elementami aerobiku.
Bardzo proste, dynamiczne ruchy wykonywane przy gorących rytmach latino gwarantują przede wszystkim świetną zabawę oraz poprawiają pracę układu krążeniowo-oddechowego i wydolność organizmu.
Poprzez duży wydatek energetyczny można w trakcie zajęć szybko zgubić zbędne kilogramy.

Zumba Toning
Przenosi oryginalne, łączące taniec i fitness zajęcia ZUMBA na wyższy poziom dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu ćwiczeń mięśni oraz dodatkowych ciężarków nazywanych „Toning Sticks” lub po prostu hantli.
To połączeniu ćwiczeń typu cardio oraz dynamicznych ćwiczeń oporowych, stworzone dla wzmocnienia pracy mięśni przy rytmach muzyki latynoamerykańskiej.

Korzyści wynikające z treningu ZUMBA TONING:

poprawa jędrności, siły i kondycji mięśni,

zmiana proporcji mięśni do tkanki tłuszczowej,

poprawa równowagi, koordynacji i zręczności,

pozytywny wpływ na funkcje metaboliczne,

poprawa funkcji neuromięśniowych,

lepsza wytrzymałość naczyniowo – sercowa,

poprawa gęstości kości, zapobieganie osteoporozie,

poprawa ruchomości stawów,

kontrola i redukcja wagi.

Kilka słów o Toning Sicks:
Toning Stkicks to hantle zaprojektowane specjalnie na potrzeby programu ZUMBA TONING.
Spełniają one dwie główne fukcje:  stwarzają łagodny opór oraz wyposażają uczestnika w „instrument”, który tworzy dźwięki towarzyszące układom.
Hantle te są wypełnione materiałem podobnym do piasku. Można je porównać do marakasów.
Gra na marakasach wymaga koordynacji i wytrzymałości mięśni.
Podobnie jest ze Sticksami – jednak skoordynowanie potrząsanie hantlami przy jednoczesnym ruchu górnej i dolnej partii ciała to także niezwykłe wyzwanie dla mózgu.

Crossfit
Trening wzmacniający o dużej intensywności ćwiczeń.
Ma charakter stacyjny, gdzie każdy ćwiczy na miarę swoich możliwości.
Crossfit jest treningiem pośrednim pomiędzy treningiem siłowym, a aerobikiem.
Idealny dla osób znudzonych monotonnymi ćwiczeniami na siłowni lub nielubiących standardowych zajęć grupowych typu aerobik.
Zajęcia odbywają się na profesjonalnej klacie do crossfitu znajdujących się na terenie siłowni.

Interwały
Bardzo wyczerpujący trening o zmiennej intensywności ćwiczeń, co pozwala spalać maksimum kalorii, a tym samym zapewnia szybką utratę wagi i wysmuklenie sylwetki.
Idealny dla osób nielubiących typowych zajęć aerobikowych ściśle sprzężonych z muzyką.
Zajęcia odbywają się w godzinach porannych, gdyż proces spalania tkanki tłuszczowej trwa nie tylko w trakcie, ale również do 12 godzin po treningu interwałowym.
W trakcie treningu wykorzystuje się dużo sprzętu fitness oraz maszyny siłowe ze strefy cardio: airbike, wioślarze, bieżnie oraz maszyny eliptyczne.

PILOXING SSP
PILOXING® SSP to innowacyjny i interdyscyplinarny program fitness łączący następujące formy: boks, pilates i taniec.
Zajęcia składają się z rozgrzewki, części głównej, podczas której wykonujemy kolejno kombinacje bokserskie, statyczne ćwiczenia pilates oraz proste choreografie taneczne.
Dzięki temu każdy uczestnik zajęć ma możliwość podczas jednostki treningowej poczuć się SLEEK (powabnie), SEXY (seksownie) i POWERFUL pełnym siły i energii.
Na zakończenie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające na matach ukierunkowane głównie na pracę mięśni pośladkowych , ud i brzucha.
Łącząc wszystkie te elementy otrzymujemy kompletny trening interwałowy z elementami ćwiczeń wzmacniających, co zapewnia spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnianie mięśni, a tym samym wysmuklenie i wyrzeźbienie zgrabnej sylwetki.
Intensywność treningu możemy zwiększyć poprzez użycie specjalnych rękawic obciążeniowych Piloxing®, dzięki którym angażujemy znaczniej mięśnie kończyn górnych.
Preferuje się ćwiczenie na boso (opcjonalnie) w celu podniesienia efektywności treningu oraz lepszego czucia podłoża w czasie wykonywania ćwiczeń równoważnych.
Program został stworzony przez słynną szwedzką tancerkę i instruktorkę Pilates – Vivecę Jensen, która jest trenerem personalnym wielu hollywoodzkich gwiazd m. in. Hilary Duff, modelek Victoria Sekret.
Program cieszy się coraz większą popularnością nie tylko wśród amerykańskich gwiazd. Zdobywa coraz większe rzesze fanów na całym świecie.
Zobacz filmik promo:
https://www.youtube.com/watch?v=WceyijLd5hc
Viveca Jensen o zajęciach Piloxing SSP:
https://www.youtube.com/watch?v=pycDfLVbYBA

Zumba Step
To jedna z dziedzin Zumby łącząca klasyczną Zumbę zawierającą motyw różnych styli tańca z fitnessem przy wykorzystaniu platformy, czyli stepu. To jedna z dziedzin Zumby łącząca klasyczną Zumbę zawierającą motyw różnych styli tańca z fitnessem przy wykorzystaniu platformy, czyli stepu. Zajęcia ze stepami przede wszystkim poprawiają koordynację ruchową, wzmacniają dolne partie mięśniowe oraz poprawiają kondycję. Stepy w połączeniu z latynoskimi rytmami to wycisk dla mięśni całego ciała. Wytrzymałość i siła mięśniowa plus energiczne i zgrabne ruchy ciała składają się nie tylko na porządny wysiłek fizyczny ale również na świetną zabawę. Muzyka sama porywa do tańca, choreografie nie są trudne. W czasie jak i po zajęciach gwarantujemy świetne samopoczucie, optymizm i chęć na jeszcze więcej zabawy!

Brzuchy
Ćwiczenia statyczne aktywujące mięśnie brzucha i pośladków.
Po rozgrzewce wykonuje się szereg ćwiczeń w pozycjach niskich (na matach) aktywujących mięśnie brzucha sterowaniem odgórnym i oddolnym z wykorzystaniem różnych przyrządów fitness typu: hantle, bosu, obręcze pilates,  stepy itp. Idealne zajęcia dla osób zmęczonych po ciężkim dniu i chcących wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie brzucha.

Piloxing Knockout

PILOXING KNOCKOUT to najcięższy pod względem intensywności sprawdzian sprawności fizycznej, a zarazem ostatni program stworzony przez słynną szwedzką trenerkę – Vivecę Jensen.
Knockout, jako interdyscyplinarny program, przenosi ćwiczenia fitness na całkowicie nowy wyższy poziom intensywności.
Ten morderczy trening maksymalnie testuje wytrzymałość, zdolności fizyczne, potencjalne oraz pokazuje, że można przekraczać własne granice i przezwyciężać własne słabości.
Cechuje go wysoka intensywność, duża ilość elementów plyometrii oraz treningu funkcjonalnego.
Piloxing Knockout pomaga przezwyciężać przeszkody i osiągnąć taki poziom fitness, jaki był poza naszym zasięgiem kiedykolwiek wcześniej.
Jednostka treningowa składa się z 3 lub 6 rund bazujących na elementach zaczerpniętych z boksu, pilatesu, treningu funkcjonalnego oraz plyometrii.
Przygotuj się na wykonanie wielu wyskoków, pompek oraz ćwiczeń typu burpees i plank.
Znokautujemy Cię podczas tych zajęć!
Zobacz filmik promo: https://www.youtube.com/watch?v=pEnVy74u8zA
Viveca Jensen o zajęcia Piloxing Knockout:
https://www.youtube.com/watch?v=tvLI0tfc0OU

Body Shape
Trening, którego celem jest kształtowanie i rzeźbienie całej sylwetki.
Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, ale głównie uda, pośladki i brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np.  ciężarki, stepy, bosu hantle, obręcze. Średnia intensywność zajęć służy spalaniu tkanki tłuszczowej. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. (55 min.)

Sztangi
Ćwiczenia wzmacniające z dodatkowym obciążeniem wykonywane ze specjalną sztangą fitness i hantlami lub wolnymi talerzami do sztang fitness.
Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu i jego dostosowanie do możliwości i potrzeb trenującego.
Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym pomaga kształtować mięśnie całego ciała.
Pozwala uzyskać szybkie i widoczne efekty – wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz budowanie masy mięśniowej.

Spinning
Zajęcia grupowe na rowerkach stacjonarnych, które odbywać się będą w oddzielnej sali spinningowej
Ten dość nietypowy rodzaj zajęć fitness to zdecydowanie więcej niż tylko jazda na rowerze w zamkniętej sali treningowej.
Spinning bowiem to swego rodzaju filozofia treningu pozwalająca na doświadczenie radości płynącej z harmonii ciała i umysłu poprzez wysiłek fizyczny.
Zgodnie z założeniami twórcy spinning ma być programem kolarstwa halowego, łączącym zajęcia w grupie, silną motywację, profesjonalną kadrę instruktorską i muzykę.
Jazda na rowerze to również sport aerobowy (tlenowy), więc korzystnie wpływa na układ oddechowo-krążeniowy.
Regularne treningi poprawiają kondycję fizyczną i wzmacniają odporność organizmu. Pomagają także rozprawić się z cellulitem i rozstępami.

Podczas jazdy intensywnie pracują nogi, brzuch, biodra i pośladki – ukrwienie tych partii ciała sprawia, że skóra staje się jędrniejsza i elastyczniejsza.
Dzięki ćwiczeniom wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.
Podczas godzinnych zajęć można spalić nawet 1000kcal!

Korzyści płynące z programu Spinning®

poprawa wytrzymałości i kondycji,

zmniejszenie tkanki tłuszczowej,

utrata zbędnych kilogramów,

poprawa napięcia i jędrności skóry,

zwiększenie wydolności układu krążenia i oddechowego,

wyrzeźbienie mięśni łydek, ud oraz pośladków.

Uwaga!
Są to jedyne zajęcia w Klubie fitness Plaza Sport, na które obowiązują rezerwacje miejsc!
Rezerwacje przyjmujemy w naszej recepcji lub pod nr telefonu: +48 667 777 768.

K1
Trening sztuk walki bazujący na elementach bokserskich i kickboxing z dopuszczalnym klinczem i z całkowitym wyłączeniem parteru.
Do zajęć wykorzystuje się: tarcze oraz worki bokserskie.
Osoby biorące udział w treningu mają mieć ze sobą rękawice bokserskie, ochraniacze goleń stopa i suspensoria (wg uznania).